Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-01-02 14:27:42  urzadprzemkow urzadprzemkow

Utworzono artykuł 9633 o nazwie 'Rejestr żłobków'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste9633
user_idpuste881554
resource_idpuste350
namepusteRejestr żłobków
category_idpuste201
language_idpuste1
shortpusteZasady wpisu do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa
fullpuste

Wszystkie placówki niepubliczne zajmujące się opieką nad dziećmi do lat 3 zobowiązane są do złożenia wniosku o wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa

Przypominamy o konieczności złożenia wniosku o wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa jako organu właściwego ze względu na siedzibę placówki.

Do wniosku do rejestru należy dołączyć:

  • w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej wyciąg z rejestru publicznego potwierdzającego status podmiotu;

  • oświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGONU i identyfikacji podatkowej NIP;

  • oświadczenie o spełnieniu warunków lokalowych;

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

  • kopię dowodu dokonania opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych;

  • pozytywną opinię komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz pozytywną opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

Wnioskodawca zobowiązany jest także do przedstawienia do wglądu:

  1. Dokument stwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzona opieka.

  2. W przypadku osoby fizycznej dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.

  3. Statut oraz regulamin. 

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 60¹ § 1 kodeksu wykroczeń przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą bez wymaganego wpisu do rejestru działalności regulowanej podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny. Przedsiębiorąca jest zobowiązany zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego, odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej. 

W przypadku niedopełnienia przez przedsiębiorcę obowiązku wpisu do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych wynikającego z w/w przepisów zostaną podjęte środki prawne przewidziane w Kodeksie postępowania w sprawach o wykroczenia.

publishfrompuste2015-01-02 00:00:00
_activepuste1
slugpusterejestr-zlobkow
2015-03-17 14:48:34  Leszek Frąckowiak
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-03-27 12:23:40  Iwona Błauciak

Pole short zmieniło wartość z 'Zasady wpisu do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa' na 'Rejestr żłobków'

Pole full zmieniło wartość z '<p> Wszystkie plac&oacute;wki niepubliczne zajmujące się opieką nad dziećmi do lat 3 zobowiązane są do złożenia wniosku o wpis do Rejestru żłobk&oacute;w i klub&oacute;w dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa</p> <p> Przypominamy o konieczności złożenia wniosku o wpis do Rejestru żłobk&oacute;w i klub&oacute;w dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa jako organu właściwego ze względu na siedzibę plac&oacute;wki.</p> <p> <span style="text-decoration: underline;">Do wniosku do rejestru należy dołączyć:</span></p> <ul> <li> <p> w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości&nbsp;prawnej wyciąg z rejestru publicznego potwierdzającego status podmiotu;</p> </li> <li> <p> oświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGONU i identyfikacji podatkowej NIP;</p> </li> <li> <p> oświadczenie o spełnieniu warunk&oacute;w lokalowych;</p> </li> <li> <p> oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;</p> </li> <li> <p> kopię dowodu dokonania opłaty za wpis do rejestru żłobk&oacute;w i klub&oacute;w dziecięcych;</p> </li> <li> <p> <strong>pozytywną opinię komendanta </strong><strong>Powiatowego</strong><strong> Państwowej Straży Pożarnej oraz pozytywną opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego</strong>.&nbsp;</p> </li> </ul> <p> <span style="text-decoration: underline;">Wnioskodawca zobowiązany jest także do przedstawienia do wglądu:</span></p> <ol> <li> <p> Dokument stwierdzający tytuł prawny do lokalu, w kt&oacute;rym ma być prowadzona opieka.</p> </li> <li> <p> W przypadku osoby fizycznej dow&oacute;d osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.</p> </li> <li> <p> Statut oraz regulamin.&nbsp;</p> </li> </ol> <p> Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 60&sup1; &sect; 1<strong> </strong>kodeksu wykroczeń przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą bez wymaganego wpisu do rejestru działalności regulowanej podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny. Przedsiębiorąca jest zobowiązany zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego, odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.&nbsp;</p> <p> <strong>W&nbsp;przypadku</strong> <strong>niedopełnienia przez przedsiębiorcę obowiązku wpisu do Rejestru żłobk&oacute;w i klub&oacute;w dziecięcych wynikającego z w/w przepis&oacute;w zostaną podjęte środki prawne przewidziane w Kodeksie postępowania w sprawach o wykroczenia. </strong></p> ' na '<p> Rejestr żłobk&oacute;w</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortZasady wpisu do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza PrzemkowaRejestr żłobków
full

Wszystkie placówki niepubliczne zajmujące się opieką nad dziećmi do lat 3 zobowiązane są do złożenia wniosku o wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa

Przypominamy o konieczności złożenia wniosku o wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzony przez Burmistrza Przemkowa jako organu właściwego ze względu na siedzibę placówki.

Do wniosku do rejestru należy dołączyć:

  • w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej wyciąg z rejestru publicznego potwierdzającego status podmiotu;

  • oświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGONU i identyfikacji podatkowej NIP;

  • oświadczenie o spełnieniu warunków lokalowych;

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

  • kopię dowodu dokonania opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych;

  • pozytywną opinię komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz pozytywną opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

Wnioskodawca zobowiązany jest także do przedstawienia do wglądu:

  1. Dokument stwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzona opieka.

  2. W przypadku osoby fizycznej dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.

  3. Statut oraz regulamin. 

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 60¹ § 1 kodeksu wykroczeń przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą bez wymaganego wpisu do rejestru działalności regulowanej podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny. Przedsiębiorąca jest zobowiązany zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego, odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej. 

W przypadku niedopełnienia przez przedsiębiorcę obowiązku wpisu do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych wynikającego z w/w przepisów zostaną podjęte środki prawne przewidziane w Kodeksie postępowania w sprawach o wykroczenia.

Rejestr żłobków

2019-03-27 12:23:40  Iwona Błauciak

Załączono plik 30807

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2049608
user_idpuste2501027
fobject_idpuste30807
resource_idpuste350
modelpusteArticle
foreign_idpuste9633
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..