Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2024-02-02 14:30:55  ROKSANA GROCHOLSKA-MIJALSKA

Pole category_id zmieniło wartość z '199' na '82200'

Pole full zmieniło wartość z '<p align="center" class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm"> <span style="text-transform: uppercase"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><b>Obwieszczenie Nr 4/24<br /> Burmistrza Przemkowa</b></font></font></span></p> <p align="center" class="western" style="line-height: 100%; margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm"> <span style="font-variant: normal"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">z dnia 2 lutego 2024 r.</span></font></font></span></p> <p align="center" class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0.85cm; page-break-after: avoid"> <span style="font-variant: normal"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><b>w sprawie zawiadomienia o&nbsp;wydanych opiniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie</b></font></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Na podstawie art.&nbsp;10&nbsp;i&nbsp;art.&nbsp;49&nbsp;ustawy z&nbsp;dnia 14&nbsp;czerwca 1960&nbsp;r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.&nbsp;j. Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2023&nbsp;r. poz.&nbsp;775 ze zm. - zwanej dalej k.p.a.), art.&nbsp;74&nbsp;ust.&nbsp;3&nbsp;pkt&nbsp;1&nbsp;ustawy z&nbsp;dnia 3&nbsp;października 2008&nbsp;r. o&nbsp;udostępnieniu informacji o&nbsp;środowisku i&nbsp;jego ochronie, udziale społeczeństwa w&nbsp;ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.&nbsp;j. Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2023&nbsp;r., poz.1094&nbsp;ze zm. - zwanej dalej ustawa ooś),</span></font></font></span></font></span></p> <p align="center" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm; page-break-after: auto"> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><b>zawiadamiam strony postępowania, że</b></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; margin-left: 0.4cm; text-indent: -0.2cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> -&nbsp;<span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w&nbsp;Polkowicach postanowieniem nr 78/23 ZNS.9022.2.122.2023.MŚ z&nbsp;dnia 4&nbsp;grudnia 2023&nbsp;r. (data wpływu 5.12.2023&nbsp;r.) stwierdził, że należy sporządzić raport o&nbsp;oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pn. &bdquo;Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o&nbsp;numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemk&oacute;w&rdquo; w&nbsp;zakresie określonym w&nbsp;art.&nbsp;66&nbsp;ustawy ooś;</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; margin-left: 0.4cm; text-indent: -0.2cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> -&nbsp;<span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu postanowieniem WOOŚ.4220.720.2023.NB.2 z&nbsp;dnia 13&nbsp;grudnia 2023&nbsp;r. (data wpływu: 13.12.2023&nbsp;r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. &bdquo;Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o&nbsp;numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemk&oacute;w&rdquo;, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a&nbsp;raport o&nbsp;oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z&nbsp;art.&nbsp;66&nbsp;ustawy ooś;</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; margin-left: 0.4cm; text-indent: -0.2cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> -&nbsp;<span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego &bdquo;Wody Polskie&rdquo; Zarząd Zlewni w&nbsp;Lw&oacute;wku Śląskim opinią WR.ZZŚ.3.4901.183.2023.AW RKW-2024-123 z&nbsp;dnia 8&nbsp;stycznia 2024&nbsp;r. (data wpływu: 15.01.2024&nbsp;r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. &bdquo;Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o&nbsp;numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemk&oacute;w&rdquo;, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a&nbsp;raport o&nbsp;oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z&nbsp;art.&nbsp;66&nbsp;ustawy ooś;</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Informuję więc o&nbsp;uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z&nbsp;art.&nbsp;10&nbsp;k.p.a. do czynnego w&nbsp;nim udziału w&nbsp;każdym jego stadium.</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Ponadto informuję o&nbsp;możliwości zapoznania się z&nbsp;dokumentacją przedmiotowej sprawy oraz możliwości składania uwag i&nbsp;wniosk&oacute;w w&nbsp;siedzibie Urzędu Miejskiego w&nbsp;Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25, Referat Gospodarki Przestrzennej i&nbsp;Inwestycji, pok. 33.</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto"> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Ponieważ w&nbsp;powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z&nbsp;art.&nbsp;74&nbsp;ust.&nbsp;3&nbsp;pkt&nbsp;1&nbsp;ustawy ooś oraz art.&nbsp;49&nbsp;k.p.a. - zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w&nbsp;Przemkowie (ul. Plac Wolności 25) i&nbsp;na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w&nbsp;Przemkowie umprzemkow.bip.gov.pl</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: avoid"> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><span style="text-decoration: none"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-weight: normal">Zgodnie z&nbsp;art.&nbsp;49&nbsp;k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14&nbsp;dni od dnia, w&nbsp;kt&oacute;rym nastąpiło udostępnienie pisma w&nbsp;Biuletynie Informacji Publicznej.</span></font></font></span></font></span></p> <p align="justify" class="western" style="font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: 100%; page-break-inside: avoid; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; text-decoration: none; page-break-after: avoid"> <br /> &nbsp;</p> <p class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm; page-break-after: avoid"> <font color="#000000"><span style="text-decoration: none">&nbsp;</span></font></p> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"> <colgroup> <col width="128*" /> <col width="128*" /> </colgroup> <tbody> <tr valign="top"> <td style="border: none; padding: 0cm" width="50%"> <p align="left" class="western" style="font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal; page-break-inside: avoid; orphans: 0; widows: 0; page-break-after: avoid"> &nbsp;</p> </td> <td style="border: none; padding: 0cm" width="50%"> <p align="center" class="western" style="page-break-inside: avoid; orphans: 0; widows: 0; margin-left: 2cm; margin-right: 2cm; margin-top: 0.99cm; page-break-after: avoid"> <span style="font-weight: normal">z up.&nbsp;BURMISTRZA</span><br /> <span style="font-variant: normal"><font color="#000000"><font face="Times New Roman, serif"><font size="2" style="font-size: 11pt"><span style="font-style: normal"><span style="font-weight: normal"> Zastępca Burmistrza<br /> <br /> <br /> </span></span></font></font></font></span><span style="font-style: normal"><b>Magdalena&nbsp;Kania</b></span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm; page-break-after: avoid"> <br /> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> ' na ' <p class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm; text-align: center;"><span style="text-transform: uppercase"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><b>Obwieszczenie Nr 4/24<br /> Burmistrza Przemkowa</b></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm; text-align: center;"><span style="font-variant: normal"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">z dnia 2 lutego 2024 r.</span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0.85cm; page-break-after: avoid; text-align: center;"><span style="font-variant: normal"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><b>w sprawie zawiadomienia o&nbsp;wydanych opiniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie</b></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;"><span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Na podstawie art.&nbsp;10&nbsp;i&nbsp;art.&nbsp;49&nbsp;ustawy z&nbsp;dnia 14&nbsp;czerwca 1960&nbsp;r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.&nbsp;j. Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2023&nbsp;r. poz.&nbsp;775 ze zm. - zwanej dalej k.p.a.), art.&nbsp;74&nbsp;ust.&nbsp;3&nbsp;pkt&nbsp;1&nbsp;ustawy z&nbsp;dnia 3&nbsp;października 2008&nbsp;r. o&nbsp;udostępnieniu informacji o&nbsp;środowisku i&nbsp;jego ochronie, udziale społeczeństwa w&nbsp;ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.&nbsp;j. Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2023&nbsp;r., poz.1094&nbsp;ze zm. - zwanej dalej ustawa ooś),</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm; page-break-after: auto; text-align: center;"><span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><b>zawiadamiam strony postępowania, że</b></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; margin-left: 0.4cm; text-indent: -0.2cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;">-&nbsp;<span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w&nbsp;Polkowicach postanowieniem nr 78/23 ZNS.9022.2.122.2023.MŚ z&nbsp;dnia 4&nbsp;grudnia 2023&nbsp;r. (data wpływu 5.12.2023&nbsp;r.) stwierdził, że należy sporządzić raport o&nbsp;oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pn. &bdquo;Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o&nbsp;numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemk&oacute;w&rdquo; w&nbsp;zakresie określonym w&nbsp;art.&nbsp;66&nbsp;ustawy ooś;</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; margin-left: 0.4cm; text-indent: -0.2cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;">-&nbsp;<span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu postanowieniem WOOŚ.4220.720.2023.NB.2 z&nbsp;dnia 13&nbsp;grudnia 2023&nbsp;r. (data wpływu: 13.12.2023&nbsp;r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. &bdquo;Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o&nbsp;numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemk&oacute;w&rdquo;, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a&nbsp;raport o&nbsp;oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z&nbsp;art.&nbsp;66&nbsp;ustawy ooś;</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; margin-left: 0.4cm; text-indent: -0.2cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;">-&nbsp;<span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego &bdquo;Wody Polskie&rdquo; Zarząd Zlewni w&nbsp;Lw&oacute;wku Śląskim opinią WR.ZZŚ.3.4901.183.2023.AW RKW-2024-123 z&nbsp;dnia 8&nbsp;stycznia 2024&nbsp;r. (data wpływu: 15.01.2024&nbsp;r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. &bdquo;Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o&nbsp;numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemk&oacute;w&rdquo;, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a&nbsp;raport o&nbsp;oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z&nbsp;art.&nbsp;66&nbsp;ustawy ooś;</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;"><span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Informuję więc o&nbsp;uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z&nbsp;art.&nbsp;10&nbsp;k.p.a. do czynnego w&nbsp;nim udziału w&nbsp;każdym jego stadium.</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;"><span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Ponadto informuję o&nbsp;możliwości zapoznania się z&nbsp;dokumentacją przedmiotowej sprawy oraz możliwości składania uwag i&nbsp;wniosk&oacute;w w&nbsp;siedzibie Urzędu Miejskiego w&nbsp;Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25, Referat Gospodarki Przestrzennej i&nbsp;Inwestycji, pok. 33.</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: auto; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: auto; text-align: justify;"><span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Ponieważ w&nbsp;powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z&nbsp;art.&nbsp;74&nbsp;ust.&nbsp;3&nbsp;pkt&nbsp;1&nbsp;ustawy ooś oraz art.&nbsp;49&nbsp;k.p.a. - zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w&nbsp;Przemkowie (ul. Plac Wolności 25) i&nbsp;na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w&nbsp;Przemkowie umprzemkow.bip.gov.pl</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="line-height: 100%; page-break-inside: avoid; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; page-break-after: avoid; text-align: justify;"><span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-weight: normal">Zgodnie z&nbsp;art.&nbsp;49&nbsp;k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14&nbsp;dni od dnia, w&nbsp;kt&oacute;rym nastąpiło udostępnienie pisma w&nbsp;Biuletynie Informacji Publicznej.</span></span></span></span></span></span></p> <p class="western" style="font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: 100%; page-break-inside: avoid; text-indent: 0.4cm; margin-top: 0.21cm; margin-bottom: 0.21cm; text-decoration: none; page-break-after: avoid; text-align: justify;"><br /> &nbsp;</p> <p class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm; page-break-after: avoid"><span style="color: #000000;"><span style="text-decoration: none">&nbsp;</span></span></p> <table cellpadding="0" style="border-spacing: 0px; width: 100%;"> <colgroup> <col width="128*" /> <col width="128*" /> </colgroup> <tbody> <tr valign="top"> <td style="border: none; padding: 0cm; width: 50%;"> <p class="western" style="font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal; page-break-inside: avoid; orphans: 0; widows: 0; page-break-after: avoid; text-align: left;">&nbsp;</p> </td> <td style="border: none; padding: 0cm; width: 50%;"> <p class="western" style="page-break-inside: avoid; orphans: 0; widows: 0; margin-left: 2cm; margin-right: 2cm; margin-top: 0.99cm; page-break-after: avoid; text-align: center;"><span style="font-weight: normal">z up.&nbsp;BURMISTRZA</span><br /> <span style="font-variant: normal"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: Times New Roman, serif;"><span style="font-size: 11pt; font-size: small;"><span style="font-style: normal"><span style="font-weight: normal">Zastępca Burmistrza<br /> <br /> <br /> </span></span></span></span></span></span><span style="font-style: normal"><b>Magdalena&nbsp;Kania</b></span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p class="western" style="line-height: 100%; margin-bottom: 0cm; page-break-after: avoid"><br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id19982200
full

Obwieszczenie Nr 4/24
Burmistrza Przemkowa

z dnia 2 lutego 2024 r.

w sprawie zawiadomienia o wydanych opiniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie

Na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm. - zwanej dalej k.p.a.), art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz.1094 ze zm. - zwanej dalej ustawa ooś),

zawiadamiam strony postępowania, że

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Polkowicach postanowieniem nr 78/23 ZNS.9022.2.122.2023.MŚ z dnia 4 grudnia 2023 r. (data wpływu 5.12.2023 r.) stwierdził, że należy sporządzić raport o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków” w zakresie określonym w art. 66 ustawy ooś;

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu postanowieniem WOOŚ.4220.720.2023.NB.2 z dnia 13 grudnia 2023 r. (data wpływu: 13.12.2023 r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków”, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z art. 66 ustawy ooś;

Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie” Zarząd Zlewni w Lwówku Śląskim opinią WR.ZZŚ.3.4901.183.2023.AW RKW-2024-123 z dnia 8 stycznia 2024 r. (data wpływu: 15.01.2024 r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków”, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z art. 66 ustawy ooś;

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją przedmiotowej sprawy oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25, Referat Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji, pok. 33.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie (ul. Plac Wolności 25) i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie umprzemkow.bip.gov.pl

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.


 

 

 

z up. BURMISTRZA
Zastępca Burmistrza


Magdalena Kania


 

 

Obwieszczenie Nr 4/24
Burmistrza Przemkowa

z dnia 2 lutego 2024 r.

w sprawie zawiadomienia o wydanych opiniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie

Na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm. - zwanej dalej k.p.a.), art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz.1094 ze zm. - zwanej dalej ustawa ooś),

zawiadamiam strony postępowania, że

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Polkowicach postanowieniem nr 78/23 ZNS.9022.2.122.2023.MŚ z dnia 4 grudnia 2023 r. (data wpływu 5.12.2023 r.) stwierdził, że należy sporządzić raport o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków” w zakresie określonym w art. 66 ustawy ooś;

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu postanowieniem WOOŚ.4220.720.2023.NB.2 z dnia 13 grudnia 2023 r. (data wpływu: 13.12.2023 r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków”, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z art. 66 ustawy ooś;

Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie” Zarząd Zlewni w Lwówku Śląskim opinią WR.ZZŚ.3.4901.183.2023.AW RKW-2024-123 z dnia 8 stycznia 2024 r. (data wpływu: 15.01.2024 r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków”, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z art. 66 ustawy ooś;

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją przedmiotowej sprawy oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25, Referat Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji, pok. 33.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie (ul. Plac Wolności 25) i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie umprzemkow.bip.gov.pl

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.


 

 

 

z up. BURMISTRZA
Zastępca Burmistrza


Magdalena Kania


 

 

2024-02-03 19:08:39 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2024-02-02 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2024-02-02 00:00:00puste
2024-02-03 19:08:39 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2024-02-02 14:30:05  ROKSANA GROCHOLSKA-MIJALSKA

Utworzono artykuł 856435 o nazwie 'Obwieszczenie Burmistrza Przemkowa 4/24'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste856435
user_idpuste2508508
resource_idpuste350
namepusteObwieszczenie Burmistrza Przemkowa 4/24
category_idpuste199
language_idpuste1
shortpustew sprawie zawiadomienia o wydanych opiniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
fullpuste

Obwieszczenie Nr 4/24
Burmistrza Przemkowa

z dnia 2 lutego 2024 r.

w sprawie zawiadomienia o wydanych opiniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie

Na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm. - zwanej dalej k.p.a.), art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz.1094 ze zm. - zwanej dalej ustawa ooś),

zawiadamiam strony postępowania, że

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Polkowicach postanowieniem nr 78/23 ZNS.9022.2.122.2023.MŚ z dnia 4 grudnia 2023 r. (data wpływu 5.12.2023 r.) stwierdził, że należy sporządzić raport o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków” w zakresie określonym w art. 66 ustawy ooś;

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu postanowieniem WOOŚ.4220.720.2023.NB.2 z dnia 13 grudnia 2023 r. (data wpływu: 13.12.2023 r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków”, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z art. 66 ustawy ooś;

Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie” Zarząd Zlewni w Lwówku Śląskim opinią WR.ZZŚ.3.4901.183.2023.AW RKW-2024-123 z dnia 8 stycznia 2024 r. (data wpływu: 15.01.2024 r.) wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia pn. „Eksploatacja odkrywkowa złoża kruszywa naturalnego PIOTROWICE AD, realizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 47/1, 50/3 oraz części działki 378, obręb Piotrowice, gmina Przemków”, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien być zgodny z art. 66 ustawy ooś;

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją przedmiotowej sprawy oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25, Referat Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji, pok. 33.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie (ul. Plac Wolności 25) i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie umprzemkow.bip.gov.pl

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.


 

 

 

z up. BURMISTRZA
Zastępca Burmistrza


Magdalena Kania


 

 

publishfrompuste2024-02-02 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2024-02-02 00:00:00
slugpusteobwieszczenie-burmistrza-przemkowa-4-24

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..