Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-06-01 07:11:03  t-olszewski t-olszewski

Utworzono artykuł 19285 o nazwie '2010'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste19285
user_idpuste799988
resource_idpuste350
namepuste2010
category_idpuste6102
language_idpuste1
shortpusteInformacja roczna o wykonaniu budżetu Gminy Przemków za rok 2010 zgodnie z art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych.
fullpuste

Informacja roczna o wykonaniu budżetu Gminy Przemków za rok 2010 zgodnie z art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych.

Informacja roczna o wykonaniu budżetu Gminy Przemków za rok 2010

A.  wykonanie budżetu za 2010 rok    
       
Wyszczególnienie Plan po zmianach Wykonanie %
       
       
     Dochody 37 108 471,32 zł 31 133 237,42 zł 83,90%
 z tego : dochody bieżące 24 676 559,25 zł 24 142 425,11 zł 97,84%
               dochody majątkowe 12 431 912,07 zł 6 990 812,31 zł 56,23%
     Wydatki 44 327 416,49 zł 38 352 182,14 zł 86,52%
 z tego :  wydatki bieżące 24 758 330,45 zł 21 330 555,48 zł 86,16%
                wydatki majątkowe 19 569 086,04 zł 17 021 626,66 zł 86,98%
       
    Nadwyżka/Deficyt  (A  - B ) -7 218 945,17 zł -7 218 944,72 zł  
    Finansowanie (D1  -  D2 ) 7 218 945,17 zł 7 218 944,72 zł 100,00%
    Przychody ogółem 10 854 164,17 zł 10 854 163,72 zł 100,00%
 z tego :      
 - kredyty i pożyczki 10 812 714,00 zł 10 812 713,55 zł 100,00%
  w tym : na realizację programów 3 763 117,18 zł 3 763 117,18 zł 100,00%
 i projektów realiz.z udziałem środ.      
 z art.5 ust.3 u.o.f.p.      
 - inne źródła 41 450,17 zł 41 450,17 zł 100,00%
   Rozchody ogółem 3 635 219,00 zł 3 635 219,00 zł 100,00%
 z tego :      
 - spłata kredytów i pożyczek 3 635 219,00 zł 3 635 219,00 zł 100,00%
       
       
B. Kwota wykorzystanych środków 1 432 610,54 zł  
    o których mowa w art.5 ust.1 pkt.2    
    u.o.f.p.      
       
C. Kwota  zobowiązań :   24 804 461,04 zł  
 z tego z tytułu :      
1) wyemitowanych papierów wartościowych  0,00 zł  
    opiewających na wierzytelności pieniężne    
2) zaciągniętych kredytów i pożyczek   22 371 705,55 zł  
3) przyjętych depozytów,   0,00 zł  
4) wymagalnych zobowiązań :   2 432 755,49 zł  
   a) wynikających z odrębnych ustaw oraz prawomocnych 0,00 zł  
       orzeczeń sądów lub ostatecznych decyzji administracyjnych  
   b) uznanych za bezsporne    2 432 755,49 zł  
       
D.  Kwota dotacji otrzymanych z budżetów jst. 600 000,00 zł  
      Kwota dotacji udzielonych innym jednostkom  2 410,00 zł  
      samorządu terytorialnego      
       
E. Wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji : 11 100,00 zł  
 z tego :      
     - udzielone poręczenia   11 100,00 zł  
      Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania 11 100,00 zł  
      „Wrzosowa Kraina” w Chocianowie ul. Kościuszki 25    
     - udzielone gwarancje   0,00 zł  

 

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r., w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty – podstawa prawna – art. 37 ust. 1 pkt 2 lit. f ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych  ( Dz. U. z 2009r. Nr 157 poz. 1240 ze zm.)

 

  1.  

Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”

w Przemkowie

21 022,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Kółko Rolnicze w Ostaszowie

831,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Parafia Greckokatolicka

1 802,40 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Dębiec Józef

1 148,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Dudziński Jan

572,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Matczak Helena

833,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Oruba Władysław

648,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Pilarz Ryszard

775,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

  1.  

Rejniak Renata

2 121,54 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

10.   

Żarski Michał

543,00 zł

Umorzenie zaległości podatkowej z powodu trudnej sytuacji finansowej

 

 

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. udzielono pomocy publicznej - podstawa prawna - art. 37 ust. 1 pkt 2 lit. g ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych  ( Dz. U. z 2009r. Nr 157 poz. 1240 ze zm.) 

 

  1.  

Dolnośląskie Zakłady Techniki Odwodnieniowej „Hydro-Top” Sp. z o.o.  w Kożuchowie

79 545,00 zł

Ulga w podatku od nieruchomości na podstawie uchwały w sprawie ulg dla przedsiębiorców prowadzących i uruchamiających działalność w zakresie produkcji, usług   i handlu mających na celu utworzenie nowych miejsc pracy na terenie gminy Przemków (pomoc de minimis)

  1.  

Odlewnia Żeliwa „Hydro-Top” Sp. z o.o. w Przemkowie

28 743,00 zł

Ulga w podatku od nieruchomości na podstawie uchwały w sprawie ulg dla przedsiębiorców prowadzących i uruchamiających działalność w zakresie produkcji, usług   i handlu mających na celu utworzenie nowych miejsc pracy na terenie gminy Przemków (pomoc de minimis)

 

 

 

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. udzielono pomocy publicznej - podstawa prawna - art. 37 ust. 1 pkt 2 lit. g ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych  ( Dz. U. z 2009r. Nr 157 poz. 1240 ze zm.) 

 

1

Zbigniew Zborowski

40

Stefan Basałyga

2

Kazimierz Kawa

41

Halina Wrzesińska

3

Jerzy Wandycz

42

Tomasz Kania

4

Janusz Rafa

43

Konrad Krysiak

5

Zbigniew Rydzanicz

44

Mieczysław Szachnowski

6

Michał Smalec

45

Beata Hajduk

7

Marian Chwałek

46

Franciszek Bahrij

8

Andrzej Poliwka

47

Mieczysław Cichoszewski

9

Jan Kasperski

48

Jerzy Skrzypczak

10

Helena Potapowicz

49

Beata Skrzypczak

11

Zdzisław Makuch

50

Elżbieta Wąsowska

12

Janina Kania

51

Bogusław Lekki

13

Urszula Dobek

52

Małgorzata Bargiel

14

Wioletta Domańska

53

Tadeusz Pazdro

15

Leokadia Domańska

54

Adam Polak

16

Ryszard Kwiatkowski

55

Kazimierz Woźniak

17

Ireneusz Kudła

56

Dorota Makarowska

18

Bartłomiej Kudła

57

Mariusz Tryler

19

Zbigniew Kochany

58

Helena Smardzewska

20

Władysław Oruba

59

Piotr Żeleźniak

21

Anna Świątkowska

60

Zbigniew Łaszewski

22

Bogdan Boczniewicz

61

Cezary Borowiec

23

Mariusz Seternus

62

Edyta Borowiec

24

Adam Węgrzyn

63

Krzysztof Kasperski

25

Halina Jankun

64

Tadeusz Tryler

26

Edyta Jóźków-Zaderska

65

Zofia Pomykacz

27

Dobrosława Antczak

66

Mieczysław Terenda

28

Mariusz Purgał

67

Dorota Choma

29

Janusz Wawryn

68

Zdzisław Skalny

30

Eugeniusz Szafran

69

Katarzyna Piotrowska

31

Bogumiła Sołtysik

70

Mirosław Makuch

32

Piotr Pawłyk

71

Paweł Rybak

33

Jerzy Kowalczyk

72

Emilia Cirka

34

Ireneusz Habura

73

Wacław Denuszek

35

Władysław Gąsior

74

„Jan-Sped” Sp. z o.o.

36

Bohdan Kuźmiak

75

Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” w Przemkowie

37

Jan Kosiński

 

 

38

Stefan Czyrniański

 

 

39

Oleg Stuchlak

 

 

 

publishfrompuste2015-06-01 00:00:00
_activepuste1
slugpuste2010

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..