2024-12-04

I przetarg pisemny nieograniczony

GPI.6845.116-3.2024 Przemków, 04.12.2024 r.

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

ogłasza

 

I PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY

na najem lokalu użytkowego o łącznej powierzchni użytkowej 79,70 m2 wraz z udziałem w gruncie i nieruchomości wspólnej wynoszącym 2175/10000 położonegoprzy ul. Głogowskiej 5/A w Przemkowie, na działce gruntu oznaczonego numerem geodezyjnym 731, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej.

 

KW LE1G/00036205/9

 

Umowa zostanie zawarta na okres 5 lat.

 

Cena wywoławcza miesięcznego czynszu najmu wynosi 438,35 .

 

Do zaoferowanego czynszu najmu doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%.

 

Czynsz będzie płatny do 30 – go dnia każdego miesiąca.

Czynsz najmu może być zmieniony co roku na podstawie waloryzacji wg wskaźnika wzrostu cen, towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

Czynsz najmu nie obejmuje opłat dodatkowych za: dostawę zimnej wody, za odbiór ścieków oraz za odbiór odpadów komunalnych.

Na Najemcy ciąży również obowiązek uiszczania podatku od nieruchomości.

Najemca będzie zobowiązany sam zawrzeć umowę na dostarczenie energii elektrycznej.

Budynek wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/3264/1985.

Lokal użytkowy składa się z sali sprzedaży, dwóch pomieszczeń zaplecza i korytarza.

 

Oferta powinna zawierać:

1. Imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę albo firmę oraz siedzibę, wypis z właściwego rejestru jeśli oferentem jest osoba prawna.

2. Datę sporządzenia oferty.

3. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

4. Oferowaną cenę nie niższą niż cena wywoławcza (plus postąpienie w wysokości nie mniejszej niż 1% wartości ceny wywoławczej z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych) i sposób jej zapłaty.

5. Sposób zagospodarowania nieruchomości.

6. Dołączoną kopię dowodu wpłaty wadium.

 

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Przetarg nanajem lokalu użytkowego położonego w Przemkowie przy ul. Głogowskiej 5/A, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczejdo dnia02.01.2025r.do godz. 15:00w Punkcie Informacyjnym- Kancelarii na parterze Urzędu Miejskiego w Przemkowie.

 

Część jawna - otwarcie ofert odbędzie się o godzinie11:00 w dniu 08.01.2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie, Plac Wolności 25 - sala sesyjna (pokój numer 27).

 

Wadium w wysokości 10% wartości ceny wywoławczej tj. 43,86 uczestnicy przetargu powinni wnieść najpóźniej do dnia 02.01.2025r. wyłącznie w formie pieniądza na konto Urzędu Miejskiego w Przemkowie Nr 67 1610 0048 2000 0500 0101 0015 w Banku SGB S.A. w Przemkowie.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Przemkowie.

 

Wadium zostanie zaliczone na poczet czynszu najmu. Zchwilą nie przystąpienia do zawarcia umowy najmuwadium przepada na rzecz Wynajmującego.

Dodatkowe informacje na w/w temat można uzyskać w pokoju nr 30 tut. Urzędu lub telefonicznie pod numerem telefonu (76) 8320 480.

Burmistrz Przemkowa ma prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek zofert.

 

Informację dotyczącą przetargu zawiera ogłoszenie wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie:(http://umprzemkow.ssdip.bip.gov.plzakładka:Przetargi- najem).

 

 

Informuję, że klauzule informacyjne dot. przetwarzania danych osobowych klientów Urzędu Miejskiego w Przemkowiesą opublikowane na BIP-ie - Zakładka: Ochrona danych osobowych, pod adresem:

https://umprzemkow.bip.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzula-informacyjna-dla-klientow-urzedu-miejskiego-w-przemkowie.html

  

 

 

 

Zastępca Burmistrza

 

Magdalena Kania

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..