Kontakt
G M I N A P R Z E M K Ó W
NIP 692-22-67-068 Regon 390647624
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
Sekretariat tel. 76 8 319 210
ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
Numer konta bankowego dla wnoszenia wszelkich opłat i podatków:
40 1610 0048 2000 0500 0101 0016
Informujemy, że podane poniżej adresy poczty elektronicznej mają charakter techniczny i pomocniczy w załatwianiu spraw. Wysłanie wiadomości na adres email nie gwarantuje, że wiadomość zostanie otrzymana, nawet w przypadku otrzymania potwierdzenia doręczenia wiadomości generowanej przez systemy pocztowe ze względu na na funkcjonujące w jednostce automatyczne filtry antyspamowe i antywirusowe. W celu uniknięcia potraktowania przesyłanej wiadomości jako spam należy w temacie lub nagłówku wiadomości zawrzeć informacje o adresacie wiadomości np. Urząd Miejski w Przemkowie, Burmistrz Przemkowa lub Gmina Przemków. Bezwzględnie zaleca się kontaktowanie z Urzędem poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na elektronicznej platformie usług publicznych.
Nie podlegają ewidencjonowaniu i są trwale usuwane wiadomości elektroniczne:
- Rozsyłane masowo (SPAM) charakteryzujące się m.in. znaczną liczbą adresatów, brakiem odniesienia w temacie lub treści wiadomości do Urzędu Miejskiego w Przemkowie, Burmistrza Przemkowa lub Gminy Przemków.
- Zawierające próby wyłudzenia danych.
- Pochodzące od nieznanych adresatów zawierające pliki lub linki do stron internetowych, dla których nie można wykluczyć zagrożenia wirusami lub innymi szkodliwymi programami.
- Niezamawiane oferty produktów lub usług.
- Reklamy lub prośby o dalsze przesłanie wiadomości - tzw. łańcuszki szczęścia.
- Inne dokumenty, które nie odzwierciedlają przebieg załatwiania i rozstrzygania spraw Urzędzie Miejskim w Przemkowie.
Podstawowy adres email Urzędu : p.info@przemkow.pl
REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH:
SEKRETARIAT URZĘDU
Inspektor ds. obsługi sekretariatu Aleksandra Grzybek - 76 8319 210 a.grzybek@przemkow.pl, zastępuje Samanta Sabat s.sabat@przemkow.pl
KANCELARIA/PUNKT INFORMACYJNY
Inspektor ds. obsługi Punktu Informacyjnego i Kancelarii Kamila Gil - 76 8320 476 p.info@przemkow.pl
Kierownik Referatu - Sekretarz Marta Mendrzycka-Nicewicz - 76 8320 484 sekretarz@przemkow.pl
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Anna Prus - 76 8319 081 anna.prus@przemkow.pl
Inspektor ds. oświaty Paulina Kluczka - 76 8320 479 p.kluczka@przemkow.pl
Inspektor ds. kadr i promocji Joanna Korkuć - 76 8320 477 j.korkuc@przemkow.pl
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej Beata Grzybowska - 76 8320 478 b.grzybowska@przemkow.pl
Podinspektor ds. ewidencji ludności i zarządzania kryzysowego Małgorzata Basałyga - 76 8 319 081, m.basalyga@przemkow.pl
Informatyk Tomasz Olszewski - 76 8320 481 admin@przemkow.pl
REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I INWESTYCJI:
Zastępca Burmistrza, p.o. Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Magdalena Kania - 76 8320 488 m.kania@przemkow.pl
Zastępca Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji Agnieszka Bober-Sosnowska - 76 8320 480 a.bober@przemkow.pl
Inspektor ds. inwestycji Mieczysław Pawłowski - 76 8320 483 m.pawlowski@przemkow.pl
Inspektor ds. inwestycji i remontów Anna Kuźmiak - 76 8320 483, a.kuzmiak@przemkow.pl
Inspektor ds. zagospodarowania przestrzennego Agnieszka Gur - 76 8320 483 a.gur@przemkow.pl
Inspektor ds. zamówień publicznych - Krystyna Kluczka - 76 8320 483 k.kluczka@przemkow.pl
Inspektor ds. gosp. nieruchomościami Monika Kościelak - 76 8320 480 m.koscielak@przemkow.pl
Inspektor ds. gosp. nieruchomościami i sprzedaży Anna Czapnik-Gliszczyńska - 76 8320 480
Inspektor ds. ochrony środowiska Roksana Grocholska-Mijalska - 76 8320 483 r.grocholska@przemkow.pl
Podinspektor ds. pozykiwania środków pozabudżetowych i zabytków Anna Michalska - 76 8320 487 a.michalska@przemkow.pl
Uwaga. Wszelkie sprawy związane z bezdomnymi zwierzętami można zgłaszać na numer: 76 8320 483
SAMODZIELNE STANOWISKO INSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DRÓG
Inspektor ds. gospodarki komunalnej i dróg Jarosław Sawicki - 76 8320 482 j.sawicki@przemkow.pl
REFERAT FINANSOWY:
Skarbnik - Główny Księgowy Budżetu - Ewa Spirzak-Staniszewska - 76 83 20 470
Podinspektor ds. księgowości podatków i opłat Iwona Januchowska 76 83 20 471 zastępuje Nikola Sikorska n.sikorska@przemkow.pl
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej Marta Salamon 76 83 20 471 m.salamon@przemkow.pl
Inspektor ds. finansowo-budżetowych i obsługi kasy Marta Łukowska - 76 83 20 475 m.lukowska@przemkow.pl
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych Katarzyna Brzeźniak - 76 83 20 472
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych Kamila Biskup - 76 8320 472 zastępuje Olga Kowalska o.kowalska@przemkow.pl
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej Monika Dąbek - 76 83 20 473 m.dabek@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Finansowym Olga Błaszczak - 76 83 20 474 o.blaszczak@przemkow.pl
Inspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej - Aneta Szymczykowska -76 8320473 a.szymczykowska@przemkow.pl
REFERAT USŁUG WSPÓLNYCH:
Kierownik Agnieszka Jurewicz - 76 8320 486
Inspektor w Referacie Usług Wspólnych Anna Bednarz - 76 83 20 485 a.bednarz@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Usług Wspólnych Francys Elena Barraza Sudnicka - 76 83 20 485 f.barraza@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Usług Wspólnych Krystyna Kopacka - 76 83 19 305 k.kopacka@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Usług Wspólnych Monika Melska - 76 83 19 305 m.melska@przemkow.pl
Inspektor w Referacie Usług Wspólnych Teresa Skrzypczak - 76 83 19 305 t.skrzypczak@przemkow.pl
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:
Inspektor Ochrony Danych Rafał Wielgus - iod@przemkow.pl
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Przemkowie
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Urzędu Miejskiego w Przemkowie działa na platformie ePuap www.epuap.gov.pl
adres skrytki ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
Do złożenia wniosku poprzez ESP niezbędne jest posiadanie konta na platformie ePuap www.epuap.gov.pl , w celu założenia konta można skorzystać z tego odnośnika.
W celu wysłania pisma do Urzędu Miejskiego w Przemkowie należy posłużyć się formularzem "Pismo ogólne do podmiotu publicznego", w oknie formularza dostępny jest przycisk "Wpisz adres skrytki" umożliwiający wprowadzenie adresu poprawnie działającej skrytki.
Adres skrytki: /UMPrzemkow/SkrytkaESP
Dokumenty w wersji elektronicznej można również złożyć osobiście w godzinach pracy Urzędu Miejskiego na odpowiednim nośniku danych. Nośnik danych powinien obsłużyć możliwość zapisania na nim Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Obsługiwanymi nośnikami danych są: dysk CD-RW lub DVD-RW z niezakończoną sesją lub urządzenie typu PenDrive (pamięć USB). Maksymalna licza załączników do dokumnetu elektronicznego nie może być większ niż 10, łączna suma rozmiarów załączników nie może przekroczyć 100 MB.
Urząd Miejski w Przemkowie akceptuje wyłącznie formaty elektroniczne dokumentów wymienione załaczniku nr 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j.Dz. U. z 2017 r., poz. 2247)
Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO)
Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym dostarczony drogą elektroniczną do systemu ESP zostanie poświadczony Urzędowym Poświadczeniem Odbioru, które zostanie automatycznie odesłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej nadawcy. UPO zawiera między innymi pełną nazwę odbiorcy korespondencji, datę i czas doręczenia dokumentu, datę i czas wytworzenia UPO, jak również wszystkie dokumenty, które zostały przesłane przez nadawcę do systemu ESP. W przypadku składania dokumentów osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego, składający wniosek może zażądać potwierdzenia otrzymania dokumentów elektronicznych.
Inne wymagania:
- Dokumenty elektroniczne opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym są przyjmowane na parterze urzędu w Kancelarii.
- W przypadku stwierdzenia obecności wirusów lub innych niebezpiecznych elementów, składane dokumenty zostaną odrzucone i nie będą wprowadzone do systemu informatycznego.
- Przyjmowanie dokumentów elektronicznych i wydawanie UPP realizowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.