2018-04-19

I przetarg pisemny nieograniczony

Przemków, 19 kwietnia 2018 r.

ON.6841.1-5.2018

 

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

ogłasza

 

I PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY:

 

NA ODDANIE W UŻYTKOWANIE WIECZYSTE na okres 99 lat nieruchomości gruntowej niezabudowanej, położonej w obrębie miasta Przemków oznaczonej numerem geodezyjnym
502/27 o łącznej powierzchni 5185 m2, przeznaczonej pod usługi:

 

działka502/27o powierzchni 5185m2,obręb miasta Przemków,

 

KW LE1G/00025832/3, cena wywoławcza 400.000,00 złotych tj. 95.764,80 euro

 

Wartość nieruchomości w euro ustalono wg średniego kursu NBP ogłoszonego na dzień 16.04.2018 r.


(1 EUR = 4,1769).

 

Powyższe informacje podajemy na podstawie danych z ewidencji gruntów.

 

 

Działka nie posiada dostępu do drogi wojewódzkiej nr 328 i drogi krajowej nr 12.

 

 

Termin zabudowy 3 lata od momentu zawarcia umowy. Nieruchomość nie jest przedmiotem

 

żadnych obciążeń ani zobowiązań.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Przetarg odbędzie się w dniu 21 maja 2018r. o godzinie 10.00w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 – sala sesyjna (pokój nr 27).

 

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:

1. Wniesienie wadium.

2. Złożenie na piśmie oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg na oddanie w użytkowanie wieczyste działki502/27położonejw Przemkowie” do dnia 15 maja 2018r. do godziny 16.00
w
Punkcie Informacyjnym (parter) Urzędu Miejskiego w Przemkowie, Plac Wolności 25.

 

Pisemna oferta powinna zawierać:

1. Imię, nazwisko iadres oferenta albonazwę lub firmęoraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna
lub inny podmiot;

2. Datę sporządzenia ofert,

3. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;

4. Oferowaną cenęi sposób jej zapłaty;

5. Sposób zagospodarowania nieruchomości.

6.Dołączoną kopiędowoduwpłaty wadium.

 

Część jawna przetargu odbędzie się w dniu 21 maja2018r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 – sala sesyjna (pokój 27).

 

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 % wartości ceny wywoławczej tj.
20.000,00 złotych najpóźniej do dnia 15 maja2018r. wyłącznie w formie pieniądza na konto Urzędu Miejskiego w Przemkowie nr 47 8653 0004 0000 0000 0101 0004 w Banku Spółdzielczym w Przemkowie z podaniem numeru działki i jej położenia w tytule wpłaty. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Przemkowie. Dowód wniesienia wadium na oddanie w użytkowanie wieczyste działki oraz dowód potwierdzający tożsamość należy przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. Wadium zostanie zaliczone na poczet nabycia nieruchomości. Z chwilą nie przystąpienia do zawarcia aktu notarialnego wadium przepada na rzecz sprzedającego. Zastrzega się prawo swobodnego wyboru oferty, jak również zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

Postąpieniewynosi 1 % wartości ceny wywoławczej z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

 

Cena nieruchomości osiągnięta w przetargu będzie stanowić podstawę do ustalenia opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości. Pierwsza opłata wynosić będzie 25% ceny nieruchomości i winna być wpłacona jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego. Opłata roczna wynosić będzie 3% ceny nieruchomości i winna być wnoszona przez cały okres trwania użytkowania wieczystego, w terminie do dnia 31 marca każdego roku z góry za dany rok, począwszy od roku następnego po zawarciu umowy notarialnej. Wysokość opłaty rocznej może być aktualizowana, nie częściej niż co 3 lata, jeżeli wartość tej nieruchomości ulegnie zmianie.

 

W/wopłaty powiększone zostaną o podatek VAT 23%na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 i art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017r. poz. 1221).

 

Informacjędotyczącąnieruchomościorazprzetarguzawieraogłoszeniewywieszonenatablicyogłoszeń
wsiedzibieUrzęduMiejskiegowPrzemkowieprzyul.PlacWolności25oraznastronieinternetowejBiuletynuInformacjiPublicznejUrzęduMiejskiegowPrzemkowie(http://umprzemkow.ssdip.bip.gov.plzakładka: Przetargi – Sprzedaż).

 

Dodatkoweinformacjenaw/wtematmożnauzyskaćwpokojunr24tut.urzędulubtelefonicznie
(76) 83 19 305.

 

BurmistrzPrzemkowazastrzegasobieprawoodwołaniaprzetarguzważnychpowodów.

 

 

 

BURMISTRZ

 

Jerzy Szczupak

 

 

Sprawę prowadzi: Anna Kuźmiak tel. 76 83 19 305

Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 19.04.2018 r.

Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 19.04.2018r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przemków, dnia 29 maja 2018r.

Urząd Miejski w Przemkowie

ul. Plac Wolności 25

59-170 PRZEMKÓW

 

 

ON.6841.1-13.2018

 

 

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

INFORMUJE

 

 

w dniu21 maja 2018r. o godz. 10.00w Urzędzie Miejskim w Przemkowie odbył się:

 

I przetarg pisemny nieograniczony na:

 

Oddanie w użytkowanie wieczyste na okres 99 lat nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej numerem geodezyjnym 502/27 o powierzchni 5185 m2, przeznaczonej pod usługi położonej w obrębie miasta Przemków.

 

  • Działka 502/27 o powierzchni 5185 m2,obręb Jakubowo Lubińskie, KW LE1G/00025832/3

     

    Cena wywoławcza wynosiła 400.000,00 złotych.

 

 

 

 

PRZETARG zakończył się wynikiem negatywnym z powodu braku oferentów

 

 

 

BURMISTRZ

 

Jerzy Szczupak

 

 

 

Sprawę prowadzi: Anna Kuźmiak tel. 76 83 19 305

Informację wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 29.05.2018 r.

Informacjęzamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 29.05.2018r.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..