2024-03-18

Postanowienie Komisarza Wyborczego w Legnicy

 

POSTANOWIENIE NR 237/2024

Komisarza Wyborczego w Legnicy

z dnia 15 marca 2024 r.

w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych

w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego

zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.

 

Na podstawie art. 182 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) Komisarz Wyborczy w Legnicy postanawia, co następuje:

 

§ 1.

W celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r., powołuje się obwodowe komisje wyborcze, w gminach na obszarze powiatu głogowskiego, powiatu legnickiego, powiatu lubińskiego, powiatu polkowickiego, w mieście na prawach powiatu Legnicy, w skład których wchodzą osoby wymienione w załącznikach nr 1 – 314 do postanowienia.

 

§ 2.

Składy Komisji podaje się do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Komisarza Wyborczego w Legnicy oraz Biuletynie Informacji Publicznej organu zapewniającego obsługę administracyjną właściwych Komisji, a także wywiesza się w siedzibie Komisji.

 

§ 3.

Postanowienie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Komisarz Wyborczy
w Legnicy

/-/ Artur Waluk

 

Treść postanowienia dostepna TUTAJ

 

Załącznik nr 251

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 1, Sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Rybna 3a, 59-170 Przemków:

 

1.

Magdalena Danuta Baranowska, zgłoszona przez KWW KONFEDERACJA PJJ BEZPARTYJNI, zam. Ostaszów

2.

Danuta Maria Cichoń, zgłoszona przez KWW POROZUMIENIE POWIATOWE, zam. Przemków

3.

Grażyna Maria Cudajewicz, zgłoszona przez KWW JERZEGO SZCZUPAKA, zam. Przemków

4.

Grażyna Teresa Ląd, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Przemków

5.

Katarzyna Ławnik, zgłoszona przez KWW NWP, zam. Przemków

6.

Nikola Monika Melska, zgłoszona przez KWW BLOKI SPÓŁDZIELCZE, zam. Przemków

7.

Katarzyna Barbara Skalska, zgłoszona przez KWW MARIUSZA ZYBACZYŃSKIEGO, zam. Przemków

8.

Justyna Ewa Zaborniak, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

9.

Jacek Żybura, zgłoszony przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Przemków

 

 

 

Załącznik nr 252

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 2, Świetlica Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Rybna 3a, 59-170 Przemków:

 

1.

Paulina Anna Cisielska, zgłoszona przez KWW MARIUSZA ZYBACZYŃSKIEGO, zam. Przemków

2.

Magdalena Drzazga, zgłoszona przez KWW JERZEGO SZCZUPAKA, zam. Przemków

3.

Michał Bartłomiej Kocur, zgłoszony przez KW MY POLKOWICZANIE, zam. Przemków

4.

Sylwia Anna Przybylska, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

5.

Ewa Katarzyna Rogowska, zgłoszona przez KWW RAZEM DLA PRZEMKOWA, zam. Piotrowice

6.

Sylwia Agnieszka Stachura, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Przemków

7.

Michał Wołoch, zgłoszony przez KWW BLOKI SPÓŁDZIELCZE, zam. Przemków

8.

Przemysław Wójcik, zgłoszony przez KWW INICJATYWA SAMORZĄDOWA, zam. Przemków

9.

Małgorzata Joanna Zdulska, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Jakubowo Lubińskie

 

 

 

Załącznik nr 253

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 3, Świetlica wsi Ostaszów, Ostaszów 11a, 59-170 Przemków:

 

1.

Magdalena Grażyna Danek, zgłoszona przez KWW RAZEM DLA PRZEMKOWA, zam. Przemków

2.

Urszula Grażyna Dobek, zgłoszona przez KWW MARIUSZA ZYBACZYŃSKIEGO, zam. Wilkocin

3.

Brygida Monika Jednoróg, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

4.

Katarzyna Ewa Sosnowska, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Przemków

5.

Aneta Wąsowska, zgłoszona przez KWW NWP, zam. Ostaszów

6.

Anna Ewa Żuchowska, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Karpie

7.

Izabela Kazimiera Żybura, zgłoszona przez KWW JERZEGO SZCZUPAKA, zam. Przemków

 

 

 

Załącznik nr 254

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 4, Świetlica wsi Piotrowice, Piotrowice 89, 59-170 Przemków:

 

1.

Alina Ciżmar, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Szklarki

2.

Stanisława Jastrzębska, zgłoszona przez KWW MARIUSZA ZYBACZYŃSKIEGO, zam. Piotrowice

3.

Monika Anna Melska, zgłoszona przez KWW SZKOLNA I LEŚNA, zam. Przemków

4.

Anna Potapowicz, zgłoszona przez KWW BLOKI SPÓŁDZIELCZE, zam. Przemków

5.

Kamila Judyta Rosół, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Przemków

6.

Olga Śmiglewska, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Piotrowice

7.

Julia Joanna Wawryn, zgłoszona przez KWW NWP, zam. Piotrowice

 

 

 

Załącznik nr 255

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 5, Świetlica Wiejska, Wysoka 37, 59-170 Przemków:

 

1.

Łukasz Norbert Milasz, zgłoszony przez KWW INICJATYWA SAMORZĄDOWA, zam. Wysoka

2.

Lidia Weronika Olszewska, zgłoszona przez KWW JERZEGO SZCZUPAKA, zam. Przemków

3.

Karolina Skalna, zgłoszona przez KWW MŁYNOWO, zam. Jakubowo Lubińskie

4.

Martyna Agnieszka Smolec, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Wilkocin

5.

Marcelina Anna Solan, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Wilkocin

6.

Karolina Stanisława Witek, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Wysoka

7.

Anna Wójcik, zgłoszona przez KWW MARIUSZA ZYBACZYŃSKIEGO, zam. Wysoka

 

 

 

Załącznik nr 256

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 6, Biblioteka, ul. Plac Targowy 1, 59-170 Przemków:

 

1.

Anna Izabela Bednarz, zgłoszona przez KW STOWARZYSZENIE „BEZPARTYJNI SAMORZĄDOWCY”, zam. Przemków

2.

Donata Anna Czajkowska, zgłoszona przez KWW INICJATYWA SAMORZĄDOWA, zam. Przemków

3.

Kinga Gałus, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Przemków

4.

Halina Ewa Gruchociak, zgłoszona przez KWW BLOKI SPÓŁDZIELCZE, zam. Przemków

5.

Aleksandra Jas, zgłoszona przez KWW NWP, zam. Przemków

6.

Elżbieta Joanna Kaliszewska, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

7.

Anna Krzeszewska, zgłoszona przez KWW JERZEGO SZCZUPAKA, zam. Przemków

8.

Beata Lisik, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Przemków

9.

Magdalena Joanna Zimoląg, zgłoszona przez KWW SZKOLNA I LEŚNA, zam. Przemków

 

 

 

Załącznik nr 257

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 7, Przemkowski Ośrodek Kultury w Przemkowie, ul. Głogowska 17, 59-170 Przemków:

 

1.

Grażyna Borek, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

2.

Borys Borkowski, zgłoszony przez KWW BLOKI SPÓŁDZIELCZE, zam. Przemków

3.

Magdalena Anna Lewandowska, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Przemków

4.

Daria Magdalena Łysiak, zgłoszona przez KWW SZKOLNA I LEŚNA, zam. Przemków

5.

Agata Krystyna Rekut, zgłoszona przez KWW MŁYNOWO, zam. Przemków

6.

Urszula Elżbieta Świtała, zgłoszona przez KWW NWP, zam. Przemków

7.

Krystyna Urbaniak, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Przemków

8.

Fabian Tomasz Więckowski, zgłoszony przez KWW POROZUMIENIE POWIATOWE, zam. Przemków

9.

Natalia Zakrzewska, zgłoszona przez KWW INICJATYWA SAMORZĄDOWA, zam. Przemków

 

 

 

Załącznik nr 258

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 8, Świetlica Wiejska, Krępa 63 A, 59-170 Przemków:

 

1.

Anna Bajszczak, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

2.

Małgorzata Kochanowicz, zgłoszona przez KWW RAZEM DLA PRZEMKOWA, zam. Przemków

3.

Daniel Lisik, zgłoszony przez KWW JERZEGO SZCZUPAKA, zam. Przemków

4.

Bogumiła Małgorzata Ornatowska-Cichoszewska, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Przemków

5.

Michał Jan Radecki, zgłoszony przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Przemków

6.

Magdalena Maria Sinkowska, zgłoszona przez KW MY POLKOWICZANIE, zam. Przemków

7.

Karolina Trygar, zgłoszona przez KWW MŁYNOWO, zam. Przemków

 

 

 

Załącznik nr 259

gm. Przemków

 

Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 9, Świetlica Wiejska, Jakubowo Lubińskie 37 A, 59-170 Przemków:

 

1.

Sylwia Joanna Drabik, zgłoszona przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, zam. Przemków

2.

Roksana Sara Grocholska-Mijalska, zgłoszona przez KWW SZKOLNA I LEŚNA, zam. Przemków

3.

Filip Piotr Kaźmierczak, zgłoszony przez KWW MŁYNOWO, zam. Jakubowo Lubińskie

4.

Joanna Katarzyna Kaźmierczak, zgłoszona przez KKW KOALICJA OBYWATELSKA, zam. Jakubowo Lubińskie

5.

Tomasz Rydzanicz, zgłoszony przez KWW MARIUSZA ZYBACZYŃSKIEGO, zam. Wysoka

6.

Joanna Wąsowska-Rydzanicz, zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI, zam. Wysoka

7.

Patryk Stanisław Zinowkin, zgłoszony przez KWW POROZUMIENIE POWIATOWE, zam. Piotrowice

 


 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..