Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych
- Stanowisko
- Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2018-01-05
- Data wygaśnięcia
- 2018-05-31
- Tagi
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Gmina
- Przemków
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
(zatrudnienie od 15.01.2018 r.)
Podinspektor w Referacie Usług Wspólnych
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: średnieogólne lub zawodowe,
b) doświadczenie zawodowe min 3 lata pracy przy wykształceniu średnim, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy niewymagany,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera, sprawna obsługa oprogramowania informatycznego Vulcan Księgowość Optivum oraz Płace (w zakresie księgowania wydatków budżetowych), umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań: Rb-28S, Rb-27S, Rb-Z, Rb-N, Rb-34S, bilansu jednostki jednostki budżetowej, rachunku zysków i strat jednostki, zestawienia zmian w funduszu jednostki, umiejętność prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej ( w zakresie naliczania płac), sporządzanie Z-3, RP-7, program płatnik, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4 znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów o rachunkowości, o sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, klasyfikowanie dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, umiejętność obsługi komputera i programów – WINDOWS, Microsoft Office ( Word - edytor tekstów, Excel - arkusz kalkulacyjny).
- mile widziane doświadczenie w pracy w jst, w tym na pokrewnych stanowiskach,
- znajomość prawa w zakresie :
- Ustawy o finansach publicznych,
- Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Ustawy o rachunkowości,
- Ustawy o podatku od towarów i usług,
- Ustawy Ordynacja podatkowa,
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016, poz. 902 ze zm.),
- Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U.2017 poz. 1875 ze zm.).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. Zadania główne:
1. Pracownik odpowiada za prowadzenie pełnej księgowości Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka oraz Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w szczególności za:
• Coroczne opracowywanie plan dochodów i wydatków obsługiwanej jednostki
• Dekretowanie dokumentów księgowych oraz sprawdzanie ich pod względem formalno-rachunkowym.
• Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu
• Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów.
• Zgłaszanie na bieżąco do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób zatrudnionych, zwalnianych oraz dokonywanie wszelkich zmian i korekt deklaracji ZUS w tym zakresie.
• Naliczanie wypłat wynagrodzeń oraz pozostałych należności dla wszystkich pracowników zatrudnionych w w/w jednostkach oświatowych.
• Sporządzanie miesięcznych deklaracji dotyczących składek ZUS i podatku dochodowego.
• Sporządzanie list płac, RP-7 oraz wydawanie zaświadczeń o zarobkach.
• Bieżące prowadzenie ewidencji księgowej wszystkich operacji gospodarczych na rzecz w/w jednostek oświatowych.
• Kontrola legalności, celowości oraz gospodarności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu obsługiwanych jednostek.
• Prowadzenie ewidencji syntetyczno-analitycznej środków trwałych i przedmiotów nietrwałych oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych stanowiących mienie obsługiwanych jednostek.
• Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej wydatków i dochodów własnych rozliczanie dokumentów.
• Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej funduszu socjalnego oraz rozliczanie dokumentów.
• Opracowywanie analiz finansowych obsługiwanych jednostek.
• Terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej, sprawozdań finansowych i budżetowych.
B. Zadania okresowe:
1. Sporządzanie informacji do sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw.
2. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych w tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy:
Budynek z podjazdem. Praca na II piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) oryginał kwestionariusza osobowego,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.)” ,
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu tj.:
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: PodinspektorawReferacie Usług Wspólnychw terminie do dnia 5 stycznia 2018 r. do godz. 10.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.
W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
BURMISTRZ
Jerzy Szczupak