2024-09-24

III rokowania

GPI.6840.53-37.2023                                                                                        Przemków, 24 września 2024 r.

 

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

ogłasza

III ROKOWANIA

 

NA SPRZEDAŻ lokalu mieszkalnego położonego w Przemkowie przy ul. Rybnej 3a/5. Lokal składa się z pokoju i kuchni o łącznej powierzchni użytkowej 39,00 m2 wraz z udziałem wynoszącym 834/10000 części w budynku gospodarczym, wc, gruncie i nieruchomości wspólnej. Nieruchomość położona jest na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 47 o powierzchni 1907 m2.

KW gruntowa LE1G/00034447/3.

 

Cena wywoławcza: 35.000,00 zł

Rokowania zostaną przeprowadzonew dniu 25 października2024r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 – sala sesyjna (pokój nr 27).

 

Warunkiem udziału w rokowaniach jest:

1. Wniesienie zaliczki.

2. Złożenie na piśmie zgłoszenia udziału w rokowaniach.

 

Zaliczkę w wysokości 5%cenywywoławczejtj. 1.750,00 złnależy wnieść najpóźniejdodnia 21 października2024r.wyłączniewformiepieniądzanakontoUrzęduMiejskiegowPrzemkowienr67 1610 0048 2000 0500 0101 0015wSGB-Bank S.A.Przemków.

 

W tytule wpłaty zaliczkinależy wskazać adres nabywanego lokalu oraz w przypadku, gdy uczestnikiem rokowańjest inny podmiot niż dokonujący wpłaty należy jednoznacznie wskazać uczestnika rokowań(w przypadku zamiaru nabycia nieruchomości w ramach wspólności ustawowej małżeńskiej imiona i nazwiska obojga małżonków).

 

Za datę wniesienia zaliczkiuważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Przemkowie.Zaliczka zostanie zaliczona na poczet ceny nabycia nieruchomości. Z chwilą nie przystąpienia do zawarcia aktu notarialnego zaliczkaprzepada na rzecz sprzedającego. Pozostałym uczestnikom zaliczkę zwraca się niezwłocznie po zakończeniu rokowań, na wskazane przez uczestników konto.

 

Zgłoszenie udziału w rokowaniach należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Rokowania – lokal mieszkalny ul. Rybna 3a/5do dnia21 października 2024 r. do godz. 15.00w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25 (na parterze budynku).

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

1. Imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot.

2. Datę sporządzenia zgłoszenia.

3. Oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.

4. Proponowaną cenę (nie niższą niż cena wywoławcza) i sposób jej zapłaty.

5. Kopię dowodu wpłaty zaliczki.

 

Zgłoszenie należy podpisać.

 

Dodatkowe warunki rokowań:

1. Ustalona w drodze rokowań cena sprzedaży lokalu płatna jest w gotówce w całości przed zawarciem aktu notarialnego.

2. Dopuszcza się możliwość rozłożenia ceny sprzedaży na raty na czas nie dłuższy niż 10 lat. Pierwsza rata podlega zapłacie przed zawarciem aktu notarialnego. Następne raty wraz z oprocentowaniem podlegają zapłacie w terminie ustalonym przez strony w umowie. Rozłożona na raty niespłacona część ceny podlega oprocentowaniu przy zastosowaniu stopy procentowej równej stopie redyskonta weksli stosowanej przez Narodowy Bank Polski. Wierzytelność Gminy w stosunku do nabywcy podlega zabezpieczeniu przez ustanowienie hipoteki.

 

3. Koszty notarialne i sądowe zawarcia umowy ponosi nabywca.

 

Uczestnicy biorą udział w rokowaniachosobiście lub przez pełnomocnika (pełnomocnictwo wymaga formy pisemnej). Małżonkowie posiadający wspólność ustawową biorą udział w rokowaniach osobiście lub za okazaniem pełnomocnictwa współmałżonka, zawierającego zgodę na uczestnictwo w rokowaniach w celu odpłatnego nabycia nieruchomości, dotyczy to również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

 

W dniu rokowań należy przedłożyć komisji:

- dowód tożsamości,

- pełnomocnictwo w formie pisemnej w przypadkach wymienionych powyżej,

- aktualny odpis z KRS lub innego właściwego rejestru, uprawniający uczestnika rokowańdo reprezentowania podmiotu innego niż osobafizyczna.

 

Komisja dopuszcza do rokowań tylko tych uczestników, którzy złożyli dokumenty wymagane przez organizatora.

 

Rokowania przeprowadzone zostaną w dwóch częściach. W części pierwszej komisja w obecności uczestników otwiera zgłoszenia, sprawdza dane w nich zawarte, tożsamość uczestników oraz kwalifikuje zgłoszenia do części ustnej. Część ustna przeprowadzona zostanie bezpośrednio po części pierwszej, osobno z każdą z osób zakwalifikowanych do udziału w tej części.

 

Rokowania są ważne nawetgdy wpłynie jednozgłoszeniespełniającewarunki określone w treści ogłoszenia. W przypadku ofert zawierających równorzędne propozycje cenowe decyduje oferta cenowa ustalona w drodze ustnych rokowań z uczestnikami.

 

Nabywca nabywa nieruchomość w stanie istniejącym i w związku z powyższym winien zapoznać się ze stanem prawnym, technicznym i faktycznym nieruchomości przed zgłoszeniem uczestnictwa w rokowaniach.

 

Cudzoziemcy, w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2017 r. poz. 2278), zobowiązani są przed zawarciem umowy notarialnej do uzyskania zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości w przypadku, gdy zgoda ta jest wymagana przepisami prawa. W przypadku nieuzyskania zezwolenia przed zawarciem aktu notarialnego wpłacona zaliczka przepada na rzecz sprzedającego.

 

Daty przeprowadzenia przetargów: 11 marca 2024 r., 19 kwietnia 2024 r., I rokowania: 16 lipca 2024 r., II rokowania 13 września 2024 r.

 

Informacjędotyczącąnieruchomościorazrokowańzawieraogłoszeniewywieszonenatablicyogłoszeń
wsiedzibieUrzęduMiejskiegowPrzemkowieprzyul.PlacWolności25oraznastronieinternetowejBiuletynuInformacjiPublicznejUrzęduMiejskiegowPrzemkowie(https://umprzemkow.bip.gov.pl zakładka: Przetargi - sprzedaż).

 

Wszystkie niezbędne informacje dotyczącenieruchomości oraz rokowań można uzyskaćwpokojunr30tut.Urzędulubtelefonicznie(76) 8320480. Oględziny lokalu odbywają się po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu.

 

Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości oraz prawo odwołania rokowań z ważnych powodów.

 

Informuję, że klauzule informacyjne dot. przetwarzania danych osobowych klientów Urzędu Miejskiego są opublikowane na BIP-ie - Zakładka: Ochrona danych osobowych, pod adresem: https://umprzemkow.bip.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzula-informacyjna-dla-klientow-urzedu-miejskiego-w-przemkowie.html

 

Zastępca Burmistrza

Magdalena Kania

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


GPI.6840.53-40.2023                                                            Przemków,25 października2024r.


 


BURMISTRZPRZEMKOWA

INFORMUJE


 

W dniu 25 października 2024 r. o godzinie 10.00 w Urzędzie Miejskim w Przemkowie odbyły się
III rokowania

 

na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Przemkowie przy ul. Rybnej 3a/5, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 47 o pow. 1907 m2, KW nr LE1G/00034447/3.

 

Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła 35.000,00 złotych.

 

ROKOWANIAzakończyły sięwynikiemnegatywnymzpowodu brakuoferentów

 


z up. BURMISTRZA

 

Agnieszka Bober-Sosnowska

Z-ca Kierownika Referatu

Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji

 

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..