2015-08-31

II rokowania

Przemków, 31 sierpnia 2015 r.

ON.6840.37-16.2014

 

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

ogłasza

 

II ROKOWANIA:

 

NA SPRZEDAŻ DZIAŁKI ZABUDOWANEJ trzema budynkami garażowymi o powierzchniach użytkowych: 65,20 m2, 74,00 m2 i 102,10 m2 oraz budynkiem byłej stolarni o powierzchni użytkowej 185,40 m2, położonej w obrębie miasta Przemków przy ul. Generała Sikorskiego.

 

działka 691/2o powierzchni 1329m2, Przemków,

KW LE1G/00026030/8, cena wywoławcza 26.200,00 złotych

 

Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej, zostanie ustanowiona droga konieczna przez działką

 

oznaczoną numerem geodezyjnym 694/3.

 

Rokowania zostaną przeprowadzone w dniu 01 października2015r. o godz. 10:00 w sali nr 27Urzędu Miejskiego w Przemkowie, Plac Wolności 25.

 

Warunkiem udziału w rokowaniach jest:

1. Wniesienie zaliczki.

2. Złożenie na piśmie zgłoszenia udziału w rokowaniach.

 

Zaliczkę w wysokości w wysokości 5 % szacowanej wartości nieruchomości należy wnieść przelewem środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Przemkowie nr 47 8653 0004 0000 0000 0101 0004 w Banku Spółdzielczym w Przemkowie ze wskazaniem nieruchomości w tytule wpłaty. Termin wniesienia zaliczki upływa dnia 25 września 2015 r. Za datę wniesienia zaliczki uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Przemkowie.

Zaliczka wpłacona przez uczestnika rokowań, który rokowania wygra zostanie zaliczona w poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś w przypadku odstąpienia od podpisania umowy notarialnej zaliczka ulega przepadkowi na rzecz Urzędu Miejskiego w Przemkowie. Pozostałym uczestnikom rokowań zaliczka zostanie zwrócona po zakończeniu rokowań, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Zgłoszenie udziału w rokowaniach należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Rokowania na sprzedaż działki nr 691/2 położonej w Przemkowie . Nie otwierać do dnia 01 października 2015 r. do godz. 1000” w terminie do dnia 25 września 2015 r. do godz. 15.00 w Punkcie Informacyjnym (parter) Urzędu Miejskiego w Przemkowie, Plac Wolności 25.

 

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

1.Imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny
podmiot.

2.Datę sporządzenia zgłoszenia.

3.Oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.

4. Proponowaną cenę nie niższą niż cena wywoławcza i sposób jej zapłaty.

5.Dołączony dowód wpłaty zaliczki.

 

Ustalona w drodze rokowań cena sprzedaży nieruchomości płatna jest w gotówce w całości przed zawarciem aktu notarialnego. Dopuszcza się jednakże możliwość rozłożenia na raty ceny sprzedaży w/w nieruchomości na czas nie dłuższy niż 3 lata. Pierwsza rata w wysokości 50% ceny ustalonej w rokowaniach podlega zapłacie, nie później niż do dnia zawarcia aktu notarialnego, a następne dwie raty po 25 % ceny wraz z oprocentowaniem podlegają zapłacie w terminach ustalonych podczas rokowań. Rozłożona na raty nie spłacona część ceny podlega oprocentowaniu przy zastosowaniu stopy procentowej równej stopie redyskonta weksli stosowanej przez NBP. Należność rozłożona na raty podlega zabezpieczeniu hipotecznemu. Koszty notarialne i sądowe zawarcia umowy ponosi w całości nabywca.

 

 

Informację dotyczącą nieruchomości oraz rokowańzawiera ogłoszenie wywieszone na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Plac Wolności 25 oraz ogłoszenie umieszczone
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie

(http://umprzemkow.ssdip.bip.gov.plzakładka: Przetargi – Sprzedaż).

 

Dodatkowe informacje na w/w temat można uzyskać w pokoju Nr 24 tut. urzędu lub telefonicznie
(76) 83 19 305.

Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

 

Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie prawo odwołania rokowań z ważnych powodów.

 

Termin przeprowadzenia poprzednich przetargów: 13 marca 2015 r., 15 maja 2015 r.

Termin przeprowadzenia poprzednich rokowań: 27 lipca 2015 r.

 

 

BURMISTRZ

 

Jerzy Szczupak

 

 

Sprawę prowadzi: Anna Kuźmiak tel. 76 83 19 305

Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 31.08.2015 r.

Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 31.08.2015 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Urząd Miejski w PrzemkowiePrzemków, dnia 09 października2015r.

ul. Plac Wolności 25

59-170 PRZEMKÓW

 

 

ON.6840.37-22.2014

 

BURMISTRZ PRZEMKOWA

INFORMUJE

 

 

w dniu 01 października 2015 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Przemkowie odbyły się:

 

II rokowania na:

 

Sprzedaż działki zabudowanej trzema budynkami garażowymi o powierzchniach użytkowych: 65,20 m2, 74,00 m2 i 102,10 m2 oraz budynkiem byłej stolarni o powierzchni użytkowej 185,40 m2 położonej w obrębie miasta Przemków przy ul. Generała Sikorskiego:

 

  • działka 691/2o powierzchni 1329m2, Przemków, ul. Generała Sikorskiego, KW LE1G/00026030/8,
     

W rokowaniach uczestniczyła 1 osoba fizyczna. Cena wywoławcza wynosiła 26.200,00 złotych.
W wyniku przetargu uzyskano kwotę 26.200,00 złotych.

 

 

 

Nabywcą działki nr 691/2 o powierzchni 1329 m2 położonej w Przemkowie został

Pan Bogdan Marcinowicz

 

 

 

BURMISTRZ

 

Jerzy Szczupak

 

Sprawę prowadzi: Anna Kuźmiak tel. 76 83 19 305

Informację wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 09.10.2015 r.

Informację zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemkowie w dniu 09.10.2015 r.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..