2015-08-17

Składy obwodowych komisji ds. referendum

Zarządzenie Nr 101/15


Burmistrza Przemkowa

 

z dnia 13 sierpnia 2015 r.

 

w sprawie powołania obwodowych komisji ds. referendum

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz art. 13 ust 1 i 2 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 318.) Burmistrz Przemkowa zarządza, co następuje:

§ 1. Powołuje się obwodowe komisje ds referendum w stałych obwodach głosowania do przeprowadzenia referendum ogólnokrajowego zarządzonego na 6 września 2015 r.:

1. Obwodową Komisję ds Referendum Nr 1 z siedzibą w Przemkowie, w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Wojska Polskiego, ul. Rybna 3a w następującym składzie:

1) Agnieszka Anna Bober-Sosnowska zam. w Przemkowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Teresa Nowicka zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Dawid Stanisław Kupiński zam. w Przemkowie zgłoszony przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Joanna Katarzyna Polegaj zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Mariola Magdalena Choma zam. w Jakubowie Lubińskim zgłoszona przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Elżbieta Skalska zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

2. Obwodową Komisję ds Referendum Nr 2 z siedzibą w Przemkowie w świetlicy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Wojska Polskiego, ul. Rybna 3a w następującym składzie:

1) Katarzyna Brzeźniak zam. w Przemkowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Krzysztof Kapłon zam. w Przemkowie zgłoszony przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Iwona Barbara Kina zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Paulina Ewa Polegaj zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Małgorzata Joanna Zdulska zam. w Jakubowie Lubińskim zgłoszona przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Sylwia Irena Ziemniak-Kozłowska zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

3. Obwodową Komisję ds Referendum Nr 3 z siedzibą w świetlicy wiejskiej w Ostaszowie, Ostaszów 11a w następującym składzie:

1) Aleksandra Miłostan zam. w Ostaszowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Anna Siepietowska zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Tomasz Jarosław Kina zam. w Przemkowie zgłoszony przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Anita Monika Pachała zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Dorota Katarzyna Choma zam. w Jakubowie Lubińskim zgłoszona przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Genowefa Zofia Kornatka zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

4. Obwodową Komisję ds Referendum Nr 4 z siedzibą w świetlicy wiejskiej w Piotrowicach, Piotrowice 89 w następującym składzie:

1) Iwona Błauciak zam. w Przemkowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Izabela Wiktoria Dryja zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Katarzyna Urszula Dziechciarek zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Ewelina Maria Kowal zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Maciej Krzysztof Choma zam. w Jakubowie Lubińskim zgłoszona przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Ewelina Marzena Wandycz zam. w Piotrowicach zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

5. Obwodową Komisję ds Referendum Nr 5 z siedzibą w Szkole Podstawowej w Wysokiej, Wysoka 16a w następującym składzie:

1) Marta Mendrzycka-Nicewicz zam. w Przemkowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Krzysztof Franczak zam. w Przemkowie zgłoszony przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Mariusz Józef Kasperski zam. w Przemkowie zgłoszony przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Joanna Patrycja Poniewierska zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Marzena Ewa Szklarz zam. w Jakubowie Lubińskim zgłoszona przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Halina Makuch zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

6. Obwodową Komisję ds Referendum Nr 6 z siedzibą w Przemkowie w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej, ul. Plac Targowy 1 w następującym składzie:

1) Iga Maluszycka zam. w Przemkowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Sara Sylwia Sadkowska zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Elżbieta Maria Kuncik zam. w Przemkowie zgłoszony przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Anna Barbara Smikiel zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Adrian Jan Patrzałek zam. w Przemkowie zgłoszony przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Alina Ciżmar zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

7. Obwodową Komisję ds. Referendum nr 7 z siedzibą w Przemkowie w Przemkowski Ośrodku Kultury, ul. Głogowska 17 w następującym składzie:

1) Anna Kuźmiak zam. w Przemkowie - osoba wskazana przez Burmistrza Przemkowa,

2) Ewa Zofia Spirzak-Staniszewska zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Prawo i Sprawiedliwość",

3) Mariola Leokadia Pracowita zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Kisiela",

4) Sylwia Joanna Drabik zam. w Przemkowie zgłoszona przez fundacje "Fundacja Wolność i Nadzieja",

5) Renata Elżbieta Choma zam. w Jakubowie Lubińskim zgłoszona przez partię polityczną „ Polskie Stronnictwo Ludowe”,

6) Wanda Żuchowska zam. w Przemkowie zgłoszona przez partię polityczną "Platforma Obywatelska"

§ 2. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

2. Składy obwodowych komisji ds referendum podlegają podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przemkowie i umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Składy poszczególnych komisji będą wywieszone również w ich siedzibach.

 

 

 

Burmistrz Przemkowa


Jerzy Szczupak

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..