Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego, ze zjazdami na ul. Hutniczej w Przemkowie.
- Przedmiot zamówienia
- Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego, ze zjazdami na ul. Hutniczej w Przemkowie.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
- Data publikacji od
- 2017-05-19
- Data publikacji do
- 2017-06-02
- Termin składania ofert
- 2017-05-19 10:01
Przemków, dnia 19 maja 2017r.
Urząd Miejski w Przemkowie
ul. Plac Wolności 25
59-170 PRZEMKÓW
ON.7234.22-6.2017
ZAPYTANIE CENOWE
Zaproszenie do składania ofert
I. Nazwa Zamawiającego:
Gmina Przemków z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25
II. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego, ze zjazdami na ul. Hutniczej w Przemkowie”.
a). Długość planowanego utwardzenia nawierzchni: 184 mb
b). Przyjęta docelowa szerokość ciągu pieszo – jezdnego – 4 mb
c). Powierzchnia przeznaczona pod utwardzenie : 736 m2
III. Niniejsze zadanie będzie obejmować:
a) Wykonanie koryta ziemnego pod konstrukcję nawierzchni drogowej – wraz z zagospodarowaniem nadmiaru ziemi we własnym zakresie.
b) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 15 cm.
c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gradacji 0 - 63 – warstwa dolna grubości 15 cm.
d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gradacji 0 – 31,5 – warstwa górna grubości 10 cm.
e) Wykonanie podsypki cementowo – piaskowej, 1:4, grubości 5 cm.
f) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Holland, grubości 8 cm, koloru szarego.
g) Ułożenie krawężników betonowych 20 x 30 x 100 na podsypce cementowo piaskowej 1:4 – grubości 5 cm i ławie fundamentowej grubości 10 cm – 368 mb.
h) Ułożenie krawężników najazdowych 15 x 22 x 100 na podsypce cementowo piaskowej 1:4 – grubości 5 cm i ławie fundamentowej grubości 10 cm – 8 mb.
i) Zakup oraz transport na miejsce budowy wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania całości zadania.
j) Wykonanie dziewięciu zjazdów.
IV. Odpowiedzialność wykonawcy w trakcie prowadzenia robót drogowych:
a). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Jeżeli nastąpi uszkodzenie jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt
b). Prawidłowe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca wykonywania robót
V. Pozostałe warunki zamówienia:
a). Termin realizacji: 60 dni od daty udzielenia zamówienia
Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim.
Cena oferty winna być podana w PLN cyfrowo i słownie
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy składać tylko w jednym egzemplarzu.
VI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami i sposób porozumiewania się z Zamawiającym.
Jarosław Sawicki – Kierownik Referatu Ochrony środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
tel. (76) 8320 482
Katarzyna Suska – Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska –
tel. (76) 8319 305
godziny pracy Urzędu Miejskiego w Przemkowie
-
poniedziałek 7.00 – 15.00;
-
wtorek 8.00 – 16.00;
-
środa - piątek 7.00
– 15.00
e’mail: a.milostan@przemkow.pl
Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
VII. Warunki płatności : przelew 30 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego.
VIII. Miejsce oraz termin składania
1.Oferty należy składać, z dopiskiem „Oferta na wykonanie ciągu pieszo – jezdnego, ze zjazdami na ul. Hutniczej w Przemkowie ”, nie później niż w terminie do dnia: 02.06.2017 r. do godziny 15.00.
Oferty należy składać w następujący sposób:
1. Osobiście ( w zamkniętej kopercie ) w kancelarii Urzędu Miejskiego w Przemkowie ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków
2. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej ( liczy się data wpływu ) na adres :
Urząd Miejski w Przemkowie
ul. Plac Wolności 25
59-170 Przemków
Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
3. Za pośrednictwem poczty elektronicznej ( liczy się data wpływu ) na adres :
e-mail: j.sawicki@przemkow.pl
IX. Kryterium oceny ofert
1.Oferty spełniające warunki udziału w zaproszeniu będą podlegać dalszej ocenie, jedynym kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 100% cena brutto .
Wskazana przez oferenta cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia .
X. Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie możliwość niewybrania żadnej ze złożonych ofert, w uzasadnionych przypadkach
XI. Załączniki do niniejszego zaproszenia .
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. Załącznik graficzny – załącznik nr 2.
z up. BURMISTRZA
Jarosław Sawicki
Kierownik Referatu Ochrony
Środowiska i Gospodarki
Nieruchomościami