Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Zakup wraz z dostawą tabliczek informacji miejskiej z nazwami ulic wraz z elementami niezbędnymi do ich montażu.
- Przedmiot zamówienia
- Zakup wraz z dostawą tabliczek informacji miejskiej z nazwami ulic wraz z elementami niezbędnymi do ich montażu.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- polkowicki
- Miasto
- Przemków
- Ulica
- ul. Plac Wolności
- Numer budynku
- 25
- Data publikacji od
- 2017-05-16
- Data publikacji do
- 2017-05-31
- Termin składania ofert
- 2017-05-30 15:00
Przemków, dnia 15 maja 2017 r.
Urząd Miejski w Przemkowie
ul. Plac Wolności 25
59-170 PRZEMKÓW
ON.7223.3-2.2017
ZAPYTANIE CENOWE
Zaproszenie do składania ofert
I. Nazwa Zamawiającego:
Gmina Przemków z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25
II. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą tabliczek informacji miejskiej z nazwami ulic wraz z elementami niezbędnymi do ich montażu.
III. Niniejsze zadanie będzie obejmować:
a) Zakup wraz z dostarczeniem tabliczek informacji miejskiej z nazwami ulic wraz z elementami niezbędnymi do ich montażu.
b) Wykaz nazw ulic wraz z ilością zamawianych tabliczek:
- ul. Strzelecka – 2 szt.
- ul. Ceglana – 3 szt.
- ul. Leśna Góra – 2 szt.
- ul. Garncarska – 2 szt.
- ul. ks. Jana Skiby – 6 szt.
- ul. Lipowa – 2 szt.
- ul. Kościuszki – 5 szt.
- ul. Generała Andersa – 2 szt.
- ul. 10 Lutego – 1 szt.
- ul. Nowa – 1 szt.
- ul. Zamkowa – 1 szt.
- ul. Młyńska – 3 szt.
- ul. Stawowa – 2 szt.
- ul. Polna – 2 szt.
- ul. Fabryczna – 1 szt.
- ul. Głogowska – 1 szt
- ul. Strumykowa – 1 szt.
- ul. Generała Sikorskiego – 6 szt.
ogółem: 43 szt.
c) Szczegóły wyglądu tabliczek:
- czcionka: Times New Roman 80,
- tablice dwustronne,
- zalecane: mocowanie do krawędzi. Dopuszczalne inne rozwiązanie mocowania do słupka,
- ramka dookoła tablicy koloru czarnego, o rogach zaokrąglonych,
- tablica koloru białego, litery koloru czarnego, ramka koloru czarnego,
- tabliczka szerokości: 200 mm,
- herb Gminy zlokalizowany z lewej strony tabliczki,
d) Wykaz elementów dodatkowych:
- słupek stalowy długości 350 cm , fi 60 – 40 szt.,
- niezbędne elementy do zamocowania tabliczki do słupka :
-
uchwyty podwójne – 10 szt.,
-
uchwyty pojedyncze – 25 szt.
IV. Pozostałe warunki zamówienia:
a) Termin realizacji: 05 czerwca – 30 czerwca 2017 – dokładny termin do uzgodnienia.
b) W momencie wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie wystawione zlecenie na podstawie, którego Wykonawca wykona przedmiot zamówienia.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość powiększenia lub pomniejszenia ilości zamawianych tabliczek informacji miejskiej ( do 10 szt. w każdym przypadku).
d) Oferta winna zawierać przykładową wizualizację wyglądu tabliczki.
Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim.
Cena oferty winna być podana w PLN cyfrowo i słownie
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy składać tylko w jednym egzemplarzu.
V. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami i sposób porozumiewania się z Zamawiającym.
Jarosław Sawicki – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
tel. (076) 8320 482
Katarzyna Suska – Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska –
tel. (076) 8319 305
godziny pracy Urzędu Miejskiego w Przemkowie
-
poniedziałek 700 – 1500;
-
wtorek 800 – 1600;
-
środa - piątek 700 – 1500
e’mail: a.milostan@przemkow.pl
Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
VI. Warunki płatności : przelew 30 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego.
VII. Miejsce oraz termin składania.
1.Oferty należy składać, z dopiskiem „Oferta na zakup wraz z dostawą tabliczek informacji miejskiej z nazwami ulic wraz z elementami niezbędnymi do ich montażu., nie później niż w terminie do dnia: 30 maja 2017 r. do godziny 16.00.
Oferty należy składać w następujący sposób:
1) Osobiście ( w zamkniętej kopercie ) w kancelarii Urzędu Miejskiego w Przemkowie ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.
2) Za pośrednictwem poczty tradycyjnej ( liczy się data wpływu ) na adres :
Urząd Miejski w Przemkowie
ul. Plac Wolności 25
59-170 Przemków
Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
3. Za pośrednictwem poczty elektronicznej ( liczy się data wpływu ) na adres :
e-mail: j.sawicki@przemkow.pl
VIII. Kryterium oceny ofert.
1.Oferty spełniające warunki udziału w zaproszeniu będą podlegać dalszej ocenie, jednym kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto za przedmiot zamówienia 100% cena brutto .
Wskazana przez oferenta cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia .
IX. Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie możliwość niewybrania żadnej ze złożonych ofert, w uzasadnionych przypadkach
X. Załączniki do niniejszego zaproszenia.
1. formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. wizualizacja tabliczki – załącznik nr 2.
z up. BURMISTRZA
Jarosław Sawicki
Kierownik Referatu Ochrony
Środowiska i Gospodarki
Nieruchomościami