Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „ Budowa ciągu pieszo – jezdnego ze zjazdami na ul. Hutniczej w Przemkowie” wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i uzgodnień.  
Przedmiot zamówienia
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „ Budowa ciągu pieszo – jezdnego ze zjazdami na ul. Hutniczej  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
polkowicki  
Miasto
Przemków  
Ulica
ul. Plac Wolności  
Numer budynku
25  
Data publikacji od
2017-04-19  
Data publikacji do
2017-05-05  
Termin składania ofert
2017-05-05 15:00  

Przemków, dnia 14 kwietnia 2017r.

Urząd Miejski w Przemkowie

ul. Plac Wolności 25

59-170 PRZEMKÓW

 

 

ON.7234.22-1.2017

 

ZAPYTANIE CENOWE

Zaproszenie do składania ofert

 

 

I. Nazwa Zamawiającego:

Gmina Przemków z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25

 

II. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „ Budowa ciągu pieszo – jezdnego ze zjazdami na ul. Hutniczej w Przemkowie” wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i uzgodnień.

 

III. Niniejsze zamówienie będzie obejmować:

1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej obejmującej:

- projekt budowlany- szt 2

- projekt wykonawczy- szt. 2

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót- szt. 2

- kosztorys inwestorski-szt 2

- przedmiar robót szt- 2

- projekt tymczasowej organizacji ruchu- szt 1

- wersję elektroniczną w/w dokumentacji szt. 1 (pliki w formacie „PDF” oraz pliki tekstowe w formacie „DOC”, przedmiar, kosztorysy w formacie ath lub kst )

2. Uzyskanie:

- prawomocnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót lub prawomocnego pozwolenia na budowę

- innych wymaganych przepisami prawa zgód, opinii, decyzji, pozwoleń.

3.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń (w tym koszty uzyskania map).

4. Dokumentacja projektowa winna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

5. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja była sporządzona zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm. ) Wykonawca winien opisać przedmiot zamówienia i jego cechy w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania ofert. Zakazuje się dokonywania opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia .

6. Założenia do projektowania:

a) Długość planowanego utwardzenia nawierzchni: 184 mb,

b) Dziewięć zjazdów

c) Rodzaj nawierzchni – kostka brukowa ,

d) Obszar wymaga regulacji studzienek,

e) Projektowanie inne elementy drogi niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wymagają wcześniejszego uzgodnienia propozycji z Inwestorem,

f) Wykonawca winien uwzględnić etapowanie robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca misi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówieni. Zamawiający wymaga wskazania co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania dróg, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.

 

 

V. Pozostałe warunki zamówienia:

Zamówienie należy wykonać w terminie:

  • do 31.05.2017r., (złożyć w Starostwie Powiatowym w Polkowicach celem uzyskania stosownych pozwoleń).

  • do 30.06.2017r., uzyskać stosowne pozwolenie na roboty budowlane

Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim.

Cena oferty winna być podana w PLN cyfrowo i słownie

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Ofertę należy składać tylko w jednym egzemplarzu.

 

VI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami i sposób porozumiewania się z Zamawiającym.

 

Katarzyna Jęć – Podinspektor ds. dróg i ochrony środowiska

tel. (76) 8319 305

 

Jarosław Sawicki – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami

tel. (76) 8320 482

 

godziny pracy Urzędu Miejskiego w Przemkowie

  • poniedziałek 7001500;

  • wtorek 8001600;

  • środa - piątek 700 – 1500

e’mail: a.milostan@przemkow.pl

 

Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

VII. Warunki płatności : przelew 30 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego.

 

VIII. Miejsce oraz termin składania

1.Oferty należy składać, z dopiskiem „Oferta na wykonanie ciągu pieszo – jezdnego ul. Hutniczej w Przemkowie ”, nie później niż w terminie do dnia: 05.05.2017 r. do godziny 15.00.

 

Oferty należy składać w następujący sposób:

1. Osobiście ( w zamkniętej kopercie ) w kancelarii Urzędu Miejskiego w Przemkowie ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

2. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej ( liczy się data wpływu ) na adres :

 

 

Urząd Miejski w Przemkowie

ul. Plac Wolności 25

59-170 Przemków

 

Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.

 

3. Za pośrednictwem poczty elektronicznej ( liczy się data wpływu ) na adres:

 

e-mail: j.sawicki@przemkow.pl

IX. Kryterium oceny ofert

1.Oferty spełniające warunki udziału w zaproszeniu będą podlegać dalszej ocenie, jedynym kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 100% cena brutto .

Wskazana przez oferenta cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia .

 

 

X. Burmistrz Przemkowa zastrzega sobie możliwość niewybrania żadnej ze złożonych ofert, w uzasadnionych przypadkach

 

 

 

XI. Załączniki do niniejszego zaproszenia .

1. Formularz ofertowyzałącznik nr 1,

2.Załącznik graficzny – załącznik nr 2,

3. Wzór umowy – załącznik nr 3.

 

 

z up. BURMISTRZA

 

Jarosław Sawicki

Kierownik Referatu Ochrony

Środowiska i Gospodarki

Nieruchomościami

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..